Wyspa na prerii

Ocena 3/3

Kiedy dowiedziałam się, że tym razem książka będzie o kowbojach i życiu na prerii a nie o Indianach zastanawiałam się czy to będzie ciekawe. Przeczytałam już wcześniejsze książki Pana Cejrowskiego i bardzo mi się podobały, więc i po tę sięgnęłam. Nie zawiodłam się Pan Wojciech w zabawny sposób opisuje swoje życie na prerii. Niedawno stwierdziłam, że bardziej podobają mi się książki pisane przez Pana Cejrowskiego niż jego programy, choć i te są ciekawe. Jego poglądy na różne tematy np. polityczne mnie nie interesują. Wojciech Cejrowski to dla mnie przede wszystkim dobry pisarz, który umie ciekawie opowiadać o swoich podróżach. Dlatego nawet jeśli ktoś nie lubi Pana Cejrowskiego a lubi książki podróżnicze to powinien sięgnąć po książki tego autora.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 CZYTAM - POLECAM , Blogger