Nic nie jest takie jakie się wydaje

 Ocena 2/3

Stwierdzenie nie oceniaj książki póki jej nie skończysz idealnie pasuje do tego tytułu.
Początkowo książka w ogóle mnie nie zainteresowała, nawet zastanawiałam się czy po przeczytaniu stu stron jej nie odłożyć, jednak mam taki nawyk, że każdą rozpoczętą książkę czytam do końca.
I bardzo dobrze, bo gdy w końcu pojawiła się jakaś akcja to była ona zawrotna i nieprzewidywalna.
Autor bawi się z czytelnikiem w kotka i myszkę, do samego końca trzymając go w niepewności i napięciu.
Detektyw Kat Donovan przez wiele lat nie może pogodzić się z nagłym porzuceniem przez narzeczonego oraz z niewyjaśnioną przyczyną śmierci swojego ojca. Na własną rękę przez wiele lat prowadzi prywatne śledztwo w tej sprawie. By spróbować uporządkować swoje życie uczuciowe rozważa poznanie potencjalnego partnera na portalu randkowym. Tam trafia na zdjęcie byłego narzeczonego skrywane uczucia i wspomnienia odżywają na nowo. Okazuje się, że Jeff jest zamieszany w tajemnicze zniknięcia dwóch kobiet z którymi się umawiał.
Kat rozpoczyna dochodzenie w sprawie zaginięcia jednej z kobiet. Trafia w ten sposób w sam środek poważnej afery nie tylko finansowej.
Sprawa śmierci jej ojca również jest bardziej złożona niż sądziła, bo osoba, która została skazana za to zabójstwo nagle przestaje przyznawać się do winy.
Jeśli tak jak mnie książka Was początkowo zniechęci to mimo wszystko przeczytajcie do końca, bo warto.

3 komentarze:

  1. Ja odkładam książke po 100 stronach jeżeli mnie nie wciaga i czuję strate czasu. Może zbyt wczesnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobra recenzja,mnie aktualnie wciągnęła książka "Czwarta małpa" nie mogę się oderwać :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 CZYTAM - POLECAM , Blogger