Najszczęśliwsza dziewczyna na świecie

 Ocena 2/3



Sięgnęłam po książkę tylko dlatego, że ten dosyć dziwny tytuł przykuł moją uwagę. Sama treść nie wzbudziła zbytnio mojego zachwytu. Momentami miałam wrażenie, że fabuła tworzona jest na siłę, żeby dodać te kilka dodatkowych stron. Dziwny podział rozdziałów też był trochę drażniący, w jednej chwili czytałam o życiu obecnym bohaterki, by za moment dowiadywać się rzeczy z jej przeszłości. Jedynym plusem jest to, że autorka porusza ważny temat, temat gwałtu i tego jakie uczucia mam osoba, która padła ofiarą przemocy oraz to, że spożywanie zbyt dużej ilości alkoholu nie jest przyzwoleniem i usprawiedliwieniem dla tego rodzaju czynu.
TifAni FaNelli jako czternastolatka trafia do dosyć elitarnej szkoły, gdzie bardzo chce się dopasować do zamożniejszej grupy rówieśników. Bardzo chce być przez nich lubiana. Na jednej z imprez pada ofiarą przemocy seksualnej to odgrywa ogromną rolę w jej dalszym życiu odciskając na nim swoje piętno. Dziewczyna oprócz osobistej tragedii doświadcza też innego rodzaju ataku z którego ledwie uchodzi z życiem. Te dwa traumatyczne wydarzenia całkowicie zmieniają jej życie, łącznie ze zmianą imienia na Ani. Kobieta próbuje odciąć się od przeszłości tworząc na nowo doskonalszą odnoszącą sukcesy wersję samej siebie. Historia z przed lat jednak powraca jak bumerang i na nowo każe Ani przewartościować swoje życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 CZYTAM - POLECAM , Blogger