Zimne Ognie

 Ocena 2/3

Po thriller psychologiczny Becketta sięgnęłam z pewną rezerwą ponieważ kilka lat wcześniej przeczytałam Chemię Śmierci i pamiętam, że nie byłam zbytnio przekonana.
Zimne Ognie pozytywnie mnie zaskoczyły, bo w książce znalazłam wszystko czego zawsze oczekuję od thrillerów psychologicznych czyli trzymającą w napięciu akcję, złożoną psychikę bohaterów i stopniowo budowane napięcie. A za fabułę thrillera posłużył dosyć kontrowersyjny temat sztucznego zapłodnienia.
Kate Powell jest kobietą sukcesu, która z powodzeniem rozwija swoją firmę w branży PR.
Kate jest niezależna i pewna siebie. Po zakończeniu dosyć burzliwego związku wiedzie życie singielki. Na pewnym etapie życia uznaje jednak, że do szczęścia brakuje jej jedynie dziecka.
Nie zamierza jednak rozpoczynać kolejnego związku, a powierzyć to zadanie medycynie.
Kate od zawsze lubiła mieć wpływ na wszystko czego się podejmowała więc w tak ważnym temacie możliwości skorzystania z tradycyjnego banku spermy nie bierze pod uwagę.
Wie, że sama musi zdecydować kto zostanie ojcem jej dziecka, wydawało jej się, że znalazła idealnego kandydata. Na jej ogłoszenie odpowiedział psycholog kliniczny Alex Turner, który z dostępnych w różnych źródłach informacji, był doskonałym kandydatem.
Niestety Kate w swoich poszukiwaniach nie przewidziała oczywistej rzeczy, że pozory i zbudowana przez kogoś idealna otoczka mogą być całkowicie mylące. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 CZYTAM - POLECAM , Blogger