Jesteś cudem

Ocena 2/3

Długo zwlekałam z czytaniem książek tej Pani, a to przez tytuły, sądziłam, że będą zbyt mocno przeładowane religijnością. Autorka wielokrotnie nawiązuje do Boga i swojej wiary, nie jest to jednak w żaden sposób nachalne. Ona jedynie dzieli się z czytelnikiem częścią swojego życia, a Bóg odgrywa w jej życiu dużą rolę. Zmieniłam zdanie na temat książek po przeczytaniu dyskusji dotyczącej spotkań z autorką na jednej z grup tematycznych. Pomyślałam wtedy : skoro tyle osób te książki zachwyciły to może i mnie się spodobają. Zaczęłam więc od Jesteś cudem i po lekturze bardzo żałuję, że nie zdecydowałam się sięgnąć po nią szybciej.
Wszystkie 50 felietonów było niezwykle ciekawych, każdy tekst niósł ze sobą jakąś życiową lekcję, prawdziwą historię. Wiele z nich wywoływało na mojej twarzy uśmiech. Były też jednak takie po których musiałam wycierać płynące łzy. Szczególnie wzruszyła mnie lekcja 27, przeczytałam ją przed wyjściem do pracy. Nie przypuszczałam jednak, że wywoła u mnie tak silne emocje, że będę musiała jeszcze obmywać zapłakaną twarz. Tematyka felietonów jest tak różnorodna, że ciężko byłoby opisywać je wszystkie. Wszystkie są o tym co najbardziej nieprzewidywalne i zaskakujące czyli o życiu. Z ogromną chęcią sięgnę po kolejną książkę Reginy Brett. I jeśli są tu osoby, które jeszcze tej serii nie czytały to gorąco zachęcam, by te zaległości nadrobiły. 

5 komentarzy:

  1. Jaka dobra książka na teraz, na czas przedświąteczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te przygody czytelnicze jeszcze przede mną, dopisuję do listy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze byłam ciekawa książek Reginy Brett są podobno bardzo fajne i takie opowiadające o życiu, chyba niedługo jakąś przeczytam. :)
    P.S. Potraktuj to jako radę, pisz trochę dłuższe recenzje. :)
    Buziaki :*

    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się pisać szczegółowo i w miarę długo ale przy niektórych książkach się nie da a ja lubię konkrety a nie przysłowiowe lanie wody

      Usuń
  4. Bardzo chcę przeczytać tę książkę już od dłuższego czasu, ale cały czas w moje łapki wpada coś innego. A nawet mam gdzieś w domu. :D Muszę podnieść jej w hierarchii, z pewnością w przyszłym roku przeczytam. :D

    Pozdrawiam jeżowo
    Nikodem z Jeże czytają

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 CZYTAM - POLECAM , Blogger