Czytam - Polecam - profil społecznościowy





                                           pomysł i zdjęcie mojego autorstwa

Na blogu znajdziecie linki do 34 recenzji które do tej pory napisałam, po za tym na stronie zamieszczam zdjęcia z książkowych sesji te znajdziecie w galerii w albumie Czytam wszędzie. Strona zawiera również inne ciekawostki związane z książkami. Serdecznie zapraszam do zaglądania na moją stronę i jeśli komuś spodobają się pisane przeze mnie recenzje do polubienia społecznościowego profilu bloga. Link bezpośredni do profilu bloga https://www.facebook.com/czytampolecam/ 


3 komentarze:

  1. Tak długo myślałam nad nazwą bloga i jak już ją mam okazuje się,że nie jestem jedyna ☺ Nawet stronę na facebooku mam nazwana identycznie xD Chętnie zapoznam się z twoimi recenzjami, może znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to też zauważyłam jak wpisywałam nazwę w wyszukiwarkę na fejsie to mi pokazało jeszcze jedną stronę o takim tytule jak moja :) a do odwiedzin bloga zachęcam, tym bardziej że recenzji już trochę się nazbierało więc może coś wybierzesz dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też czytam, ale nie polecam. Za to czytam polecone. Więc będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 CZYTAM - POLECAM , Blogger