Księgarenka w Big Stone Gap

 Ocena 3/3

Dzisiaj waszej uwadze polecam książkę o książkach, a dokładnie o prowadzeniu księgarni. Główni bohaterowie powieści Wendy Welch i jej mąż Jack od wielu lat marzą o porzuceniu dotychczasowego życia i otworzeniu księgarni z używanymi książkami. Kiedy jedno z nich traci pracę, pakują rzeczy, wyjeżdżają i osiedlają się w małym miasteczku o nazwie Big Stone Gap. Początkowo mieszkańcy miasteczka z dużym dystansem podchodzą do ich pomysłu i niechętnie odwiedzają księgarnię. Z czasem jednak Wendy i Jack przekonują do siebie ludzi i księgarnia zaczyna działać. Książkę przeczytałam tym chętniej, że sama również przez jakiś czas pracowałam w księgarniach i na wiele pytań zadawanych przez klientów bohaterce książki ja również musiałam odpowiadać. Wiem również jak to jest zapełniać półki książkami i dźwigać ciężkie kartony. Być może dlatego książkę czytało mi się tak dobrze, bo w niektórych momentach była mowa o rzeczach których miałam okazję doświadczyć. W książkę pojawił się też dosyć zaskakujący fragment dotyczący Polski. Dla mnie ta książka to przede wszystkim dowód na to, że marzenia mają szansę się spełniać.
Jeśli chcielibyście wiedzieć jak wyglądają główni bohaterowie Księgarenki i ona sama to kliknijcie w poniższy link https://www.youtube.com/watch?v=03cmGdapxPQ

1 komentarz:

  1. Chciałabym pracować w księgarni, tylko jakieś własnie małej, żeby była przytulna, żeby przychodzili stali klienci (sympatyczni!) i takie tam :) Lubię książki o takiej tematyce, może się skuszę na przeczytanie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 CZYTAM - POLECAM , Blogger