W cieniu zbrodni

 Ocena 3/3
 
 

Jeśli lubicie książki o czasach edwardiańskich połączone z wątkiem kryminalnym to W cieniu zbrodni będzie dla Was idealną propozycją. Jest to opowieść o młodej arystokratce Rose, która fascynuje się zagadkami kryminalnymi. Sama próbuje rozwiązywać sprawy kryminalne przez co najczęściej pakuje się w tarapaty. Na szczęście ma swojego anioła stróża w postaci detektywa i kapitana Harrego Cathcartema. Na jednym z licznych bali w których biorą udział młode damy Rose poznaje Dolly Tremaine trochę zagubioną i przestraszoną młodą kobietę z którą postanawia się zaprzyjaźnić oferując jej pomoc w opanowaniu zasad etykiety. Gdy młoda kobieta zostaje nagle zamordowana Rose postanawia samodzielnie rozwikłać sprawę jej śmierci. Interesując się tą sprawą Rose ściąga niebezpieczeństwo na siebie i swoją damę do towarzystwa ma jednak nadzieję, że i tym razem Harry zdoła ją uratować. Gdy Rose w pewnym momencie zmuszona jest do ukrywania się odkrywa u siebie zamiłowanie do wolontariatu któremu z chęcią zaczyna się poświęcać. Książkę czytało się bardzo przyjemnie, autorka zręcznie przeniosła mnie do epoki  edwardiańskiej gdzie podczas lektury mogłam poczuć się jak arystokratka. Trafiłam na nią przeszukując marketowe promocje i mam nadzieję, że kiedyś uda mi się znaleźć inną z książek tej autorki. Jak zdążyłam się zorientować W cieniu zbrodni jest już kolejną z cyklu książek o przygodach Rose, ale nie przeszkadzało mi to w żaden sposób w lekturze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 CZYTAM - POLECAM , Blogger