Schronienie

 

 Ocena 2/3



Mam sporo mieszanych uczuć po przeczytaniu Schronienia. Z jednej strony spełnia wszystkie wymagania thrillera a z drugiej fabuła nie o końca mi się spodobała. Moim zdaniem wątek związany z II wojną i holocaustem był mocno nie trafiony. Zwyczajnie taka tematyka nie pasuje mi do thrillera. Schronienie jest pierwszym z trzytomowej serii cyklu w którym głównym bohaterem jest Mickey Bolitar bratanek detektywa znanego z innych książek Cobena Myrona Bolitara. Otwarcie przyznam, że po pierwszej części cyklu nie czuję się jakoś mocno zachęcona do sięgnięcia po kolejne części. Mam poczucie, że w Schronieniu naraz poruszonych jest zbyt wiele wątków, a przez to zanika mi ogólny sens całości.                                                                                                                                                                        Mickey Bolitar zmuszony jest do zmiany swojego życia. Po śmierci ojca i uzależnieniu narkotykowym matki zaczyna mieszkać ze swoim wujkiem Myronem. Mickey trafia też do nowej szkoły w której trudno mu się przystosować. Mickey spotyka tam Ashley z którą zaczyna się zaprzyjaźniać. Jednak pewnego dnia dziewczyna przestaje pojawiać się w szkole. Mickey za wszelką cenę stara się ją odnaleźć. W czasie swoich poszukiwań trafia na kobietę która twierdzi, że jego ojciec nadal żyje. Mickey który był przy śmierci ojca zaczyna się zastanawiać czy ma w ogóle uwierzyć w te słowa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 CZYTAM - POLECAM , Blogger