10 faktów o mnie




Prowadzę bloga od trzech lat, ale oprócz tego, że wiecie jak piszę to praktycznie nie wiecie kim jestem. Czas to zmienić i napisać o sobie kilka zdań:

* pochodzę z Ostrowa Wielkopolskiego i mam ponad 30 lat

* zamiłowanie do czytania zawdzięczam mamie, bo to ona gdy byłam w szkole podstawowej zachęcała mnie do sięgania po książki

* lubię ciszę i spokój, wtedy najlepiej odpoczywam

* moje życie zawodowe również przez pewien czas było związane z książkami ponieważ pracowałam w trzech księgarniach

* uwielbiam koty, przez ponad 16 lat miałam kotkę Zuzkę

* lubię robić zdjęcia, fotografuję to co mi się podoba nie tylko książki

* lubię piec, głównie ciasteczka

* uwielbiam słodycze, głównie czekoladę

* od 20 lat moją ulubioną wokalistką jest Natalia Kukulska

* lubię pisać opowiadania i wiersze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 CZYTAM - POLECAM , Blogger