Pozwól mi wrócić

   Ocena 2/3

Po dwóch poprzednich książkach B.A. Paris, które pochłonęłam w bardzo szybkim tempie z ogromną przyjemnością sięgnęłam po najnowszą. Pozwól mi wrócić czytało się równie płynnie jak Za zamkniętymi drzwiami i Na skraju załamania. Jednak jeśli miałabym porównać te książkę z poprzednimi to spośród nich Pozwól mi wrócić podobało mi się najmniej. Wcześniej czytając książki B.A. Paris miałam uczucie ciągłego napięcia, teraz momentami czułam nudę.
Powodem może być motyw powieści, który napotkałam już w innych książkach tego typu, więc pod koniec lektury pojawiła się myśl, że gdzieś już kiedyś o tym czytałam.
Mimo wszystko uważam, że autorka pisze swoje powieści w bardzo kreatywny sposób potrafiąc zaintrygować czytelnika. Ja nie żałuję, że kolejny raz poświęciłam czas na lekturę jej thrillera, mimo że nie porwał mnie tak jak poprzednie. Sądzę jednak, że gdy pojawi się kolejna książka B.A. Paris też z chęcią ją przeczytam.
Dwoje młodych ludzi Finn i Layla wraca z wakacji we Francji. Gdy w nocy zatrzymują się na odpoczynek kobieta nagle znika. Początkowo Finn jest oskarżony o jej zamordowanie jednak brak wystarczających dowodów i przede wszystkim ciała kobiety powoduje, że policja musi przestać podejrzewać mężczyznę. Finn przez lata żyje nadzieją, że Layla jednak żyje, ciągle ma nadzieję że trafi na jej ślad. Pewnego dnia poznaje siostrę kobiety Ellen i pragnąc mieć namiastkę swojej dawnej miłości rozpoczyna związek z Ellen. Wszystko układa się dobrze do momentu, kiedy para zaczyna planować ślub. Wtedy Finn zaczyna dostawać wiadomości świadczące o tym, że Layla być może jednak żyje i zrobi wszystko, by go odzyskać. 

1 komentarz:

  1. Mi również ta książka podobała się najmniej. Jak dla mnie zbyt przekombinowana, a przy tym także nudna.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 CZYTAM - POLECAM , Blogger