Idealna

  Ocena 1/3

Pierwszy polski thriller psychologiczny za mną. Z początku nie mogłam się do książki przekonać, bardziej niż z thrillerem kojarzyła mi się z dziennikiem sfrustrowanej kobiety.
Anita i Adam są małżeństwem, oboje realizują się zawodowo, jednak do szczęścia brakuje im dziecka. Anita od dwóch lat usiłuje zajść w ciążę, po wielu nieudanych próbach podejrzewa się nawet o bezpłodność. Przez większość stron książka opiera się na tym wątku.
Brak dziecka powoli psuje relacje małżeńskie, Anita popada w coraz większą depresję.
Po pewnym czasie praktycznie nie wychodzi z domu, a jej jedynym oknem na świat są kamery internetowe. Adam nie mogąc znaleźć porozumienia z żoną coraz bardziej ucieka w pracę, a w ostateczności wdaje się w romans.
Książka robi się ciekawsza w momencie w którym okazuje się, że problemy Anity nie wynikają z przyczyn zdrowotnych, a są wynikiem szczegółowo zaplanowanej zemsty. Anita przed laty nawiązała znajomość za którą teraz zupełnie nieświadomie płaci wysoką cenę. W dodatku próbuje jej zaszkodzić osoba którą obdarzyła bezgranicznym zaufaniem.
Po bardzo wielu pozytywnych opiniach na temat książki liczyłam na coś co wciągnie mnie tak jak niedawno Za zamkniętymi drzwiami. Niestety mimo że ogólna fabuła była całkiem dobra to jednak czegoś mi w tej książce zabrakło, liczyłam na więcej napięcia. W planach mam jeszcze powieść Trzecia, liczę na to, że okaże się ciekawsza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 CZYTAM - POLECAM , Blogger