Uwierz w moc swojej podświadomości

 Ocena 3/3

Tak pozytywnej i przepełnionej optymizmem książki dawno nie czytałam. Jestem nią zachwycona. Szczególnie dlatego, że Nieskończona Inteligencja Podświadomości o której pisze Joseph Murphy rzeczywiście działa. W trakcie czytania książki, kilka razy robiłam na sobie afirmacje o których pisze autor. Za każdym razem były one skuteczne. Zdaniem autora a teraz i moim podświadomość ma duży wpływ na nasze życie. Jest ona zbiorem naszych myśli i uczuć, które przez cały czas jej przekazujemy. Podświadomość bowiem nie śpi, aktywnie wpływa na nasze życie również podczas snu. Podświadomość odzwierciedla nasze myśli i pragnienia. Jeśli będą one pozytywne i przepełnione tylko dobrymi rzeczami to takie będzie nasze życie. Jeśli jednak będziemy ciągle się smucić i zadręczać negatywnymi myślami to przepełniona nimi podświadomość w naturalny sposób doprowadzi do ich spełnienia. Dzięki sile swojej podświadomości znajdziesz odpowiedzi na najtrudniejsze życiowe pytania. Ta książka pozwoliła mi w inny sposób spojrzeć na wiele elementów mojego życia. Książka emanuje spokojem i dobrocią, tak też czuje się jej czytelnik odprężony i pozbawiony trosk. Jest to jedna z tych książkowych pozycji do których będę często wracać.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 CZYTAM - POLECAM , Blogger