Idealne życie w które łatwo uwierzyć

Ocena 3/3

Długi czas zabierałam się za te książkę. Obawiałam się, że skoro jest tak rozreklamowana to może być kiepska. Na szczęście myliłam się książka była rewelacyjna, przeczytałam ją jeszcze szybciej niż Dziewczynę z pociągu. Od pierwszych stron pochłonęła mnie ta historia, a ja myślałam tylko o tym by czytać jak najszybciej. Fabuła książki była przerażająca dlatego że takie „idealne” małżeństwa mogą istnieć naprawdę.
Jack i Grace to z pozoru małżeństwo doskonałe. On znany prawnik odnoszący sukcesy zawodowe.
Ona idealna kochająca żona, która wspiera męża w każdej sytuacji. Para kocha się tak bardzo, że są praktycznie nierozłączni. Nikt by nie uwierzył, że coś może być nie tak. Grace nie ma żadnych oznak bycia maltretowaną żoną, wręcz przeciwnie mąż na każdym kroku okazuje jej dużo czułości. Wszystko jednak ulega zmianie gdy drzwi ich domu zostają zamknięte przed spojrzeniami innych.
Bardzo mi się podobała szczegółowo zbudowana psychika każdego z bohaterów.
Jack – człowiek poważany, ceniony w środowisku prawniczym, wspierający maltretowane kobiety. Posiada jednak drugie straszne oblicze.
Grace- kobieta z klasą, która zajmuje się domem i mężem, ma wszystko czego mogłaby pragnąć. Ma również prywatne piekło przez które musi spróbować przejść nie tylko dla siebie, ale również dla dobra ukochanej siostry.
Książka pokazuje jak bardzo wierzymy w pozory, w piękne obrazki i wspaniałe historie, które inni chcą nam pokazać. A często nie dostrzegamy rzeczywistości.
Książkę rozpoczęłam wczoraj w południe, a skończyłam dziś rano tylko dlatego, że wieczorem byłam już zbyt zmęczona, by dokończyć czytanie. Jeśli szukacie książki która wciągnie Was całkowicie to Za zamkniętymi drzwiami będzie doskonałym wyborem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 CZYTAM - POLECAM , Blogger